Die Rückmeldung im Dialogischen Lernen als Beitrag zur Fehlerkultur im Mathematikunterricht
Login
Help
Contact Us
Legal Notice
Privacy Policy
English
English
Deutsch
Login
Refubium - Freie Universität Berlin Repository
Navigation
Search
Browse
Entire Repository
Communities and Collections
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
This Collection
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
My Account
Login
Register
Statistics
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Breadcrumbs Navigation
Home
Studentische Abschlussarbeiten
Masterarbeiten FU
View Item
Die Rückmeldung im Dialogischen Lernen als Beitrag zur Fehlerkultur im Mathematikunterricht
Title:
Die Rückmeldung im Dialogischen Lernen als Beitrag zur Fehlerkultur im Mathematikunterricht
Author(s):
Pohl, Anja
Year of publication:
2022
Available Date:
2023-01-12T08:00:02Z
Identifier:
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/37552
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-37266
urn:nbn:de:kobv:188-refubium-37552-5
Language:
German
Keywords:
Fehlerkultur
Mathematikunterricht
Fehler
Dialogisches Lernen
Rückmeldung
DDC-Classification:
370 Bildung und Erziehung
371 Schulen, schulische Tätigkeiten; Sonderpädagogik
373 Sekundarbildung
Publication Type:
Masterarbeit
Department/institution:
Mathematik und Informatik
Fachdidaktik Mathematik
Show Full Item Record
This Item appears in the following Collection(s)
Masterarbeiten FU
Files in This Item
Masterarbeit_Pohl.pdf
Size: 640.6KB
Format: PDF
Checksum (MD5): 2131d74758190b8deb1ebdec1fff4b1c
View/
Open
Toggle dropdown
Save
License
http://www.fu-berlin.de/sites/refubium/rechtliches/Nutzungsbedingungen
Export metadata
Excel
CSV
BibTeX