dc.contributor.author
Malvido Perez Carletti, Agustina
dc.contributor.author
Stölzl, Lena
dc.date.accessioned
2024-11-25T10:41:15Z
dc.date.available
2024-11-25T10:41:15Z
dc.identifier.uri
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/45683
dc.identifier.uri
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-45396
dc.description.abstract
These guidelines provide good-practices of hybrid teaching in higher education institutions. The methods provided are adapted especially for hybrid teaching. These guidelines are published as a part of the Projekt Netzwerk Hybride Lehre.
en
dc.format.extent
20 Seiten
dc.rights.uri
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject
Hybrid teaching
en
dc.subject
Higher education
en
dc.subject
Teaching methods
en
dc.subject
Hybride Lehre
de
dc.subject
Hochschuldidaktik
de
dc.subject.ddc
300 Sozialwissenschaften::370 Bildung und Erziehung::378 Hochschulbildung
dc.title
Guidelines for hybrid teaching
dc.identifier.urn
urn:nbn:de:kobv:188-refubium-45683-1
dc.title.translated
Leitfaden für hybride Lehre
de
refubium.affiliation
Center für Digitale Systeme (CeDiS)
refubium.affiliation.other
E-Learning, E-Research, Multimedia
refubium.funding.project
Berliner Qualitäts- und Innovationsoffensive
refubium.note.author
Projekthomepage: https://www.cedis.fu-berlin.de/services/projektentwicklung/aktuell/HyLe/index.html
refubium.resourceType.isindependentpub
yes
dcterms.accessRights.dnb
free
dcterms.accessRights.openaire
open access
refubium.funding.stream
Diese Publikation entstand im Rahmen des Teilprojekts der Freien Universität Berlin am Projekt Netzwerk Hybride Lehre, welches von der Qualitäts- und Innovationsoffensive (QIO) des Berliner Senats gefördert wurde.