dc.contributor.author
Bauer, Mara
dc.contributor.author
Rieckmann, Marco
dc.contributor.author
Niedlich, Sebastian
dc.contributor.author
Bormann, Inka
dc.date.accessioned
2023-03-17T09:19:38Z
dc.date.available
2023-03-17T09:19:38Z
dc.identifier.uri
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/38435
dc.identifier.uri
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-38153
dc.format.extent
4 Seiten
dc.rights.uri
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject
higher education
en
dc.subject
sustainable development
en
dc.subject
transformation
en
dc.subject.ddc
300 Sozialwissenschaften::370 Bildung und Erziehung::370 Bildung und Erziehung
dc.title
Sustainability Governance at Higher Education Institutions: Equipped to Transform?
dc.type
Wissenschaftlicher Artikel
dcterms.bibliographicCitation.articlenumber
640458
dcterms.bibliographicCitation.doi
10.3389/frsus.2021.640458
dcterms.bibliographicCitation.journaltitle
Frontiers in Sustainability
dcterms.bibliographicCitation.originalpublishername
Frontiers Media S.A.
dcterms.bibliographicCitation.volume
2 (2021)
dcterms.bibliographicCitation.url
https://doi.org/10.3389/frsus.2021.640458
refubium.affiliation
Erziehungswissenschaft und Psychologie
refubium.affiliation.other
Arbeitsbereich Allgemeine Erziehungswissenschaft
refubium.resourceType.isindependentpub
no
dcterms.accessRights.openaire
open access
dcterms.isPartOf.eissn
2673-4524
refubium.resourceType.provider
DeepGreen