Dialogisches Lernen im Mathematikunterricht - Die Autografensammlung aus der Perspektive von Schülerinnen und Schülern
Login
Help
Contact Us
Legal Notice
Privacy Policy
English
English
Deutsch
Login
Refubium - Freie Universität Berlin Repository
Navigation
Search
Browse
Entire Repository
Communities and Collections
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
This Collection
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
My Account
Login
Register
Statistics
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Breadcrumbs Navigation
Home
Studentische Abschlussarbeiten
Masterarbeiten FU
View Item
Dialogisches Lernen im Mathematikunterricht - Die Autografensammlung aus der Perspektive von Schülerinnen und Schülern
Title:
Dialogisches Lernen im Mathematikunterricht - Die Autografensammlung aus der Perspektive von Schülerinnen und Schülern
Author(s):
Othmann, Tablu
Year of publication:
2022
Available Date:
2022-10-31T13:47:10Z
Identifier:
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/36660
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-36373
urn:nbn:de:kobv:188-refubium-36660-8
Language:
German
Keywords:
Mathematik
Dialogisches Lernen
Autografensammlung
Unterrichtskonzept
DDC-Classification:
373 Sekundarbildung
Publication Type:
Masterarbeit
Department/institution:
Mathematik und Informatik
Dahlem School of Education (DSE)
Show Full Item Record
This Item appears in the following Collection(s)
Masterarbeiten FU
Files in This Item
Masterarbeit_Othmann.pdf
Size: 2.097MB
Format: PDF
Checksum (MD5): d43cfddc26d1526f719d2d7d1e39fa82
View/
Open
Toggle dropdown
Save
License
http://www.fu-berlin.de/sites/refubium/rechtliches/Nutzungsbedingungen
Export metadata
Excel
CSV
BibTeX