Inklusives Lernen im Mathematikunterricht – dialogisches Lernen und Differenzierungsmatrizen zum Thema Funktionen
Login
Help
Contact Us
Legal Notice
Privacy Policy
English
English
Deutsch
Login
Refubium - Freie Universität Berlin Repository
Navigation
Search
Browse
Entire Repository
Communities and Collections
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
This Collection
Author
DDC
Department/institution
Type of publication
Keyword
Title
My Account
Login
Register
Statistics
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Breadcrumbs Navigation
Home
Studentische Abschlussarbeiten
Masterarbeiten FU
View Item
Inklusives Lernen im Mathematikunterricht – dialogisches Lernen und Differenzierungsmatrizen zum Thema Funktionen
Title:
Inklusives Lernen im Mathematikunterricht – dialogisches Lernen und Differenzierungsmatrizen zum Thema Funktionen
Author(s):
Piel, Kristin
Year of publication:
2020
Available Date:
2021-01-04T10:58:44Z
Identifier:
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/29125
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-28874
urn:nbn:de:kobv:188-refubium-29125-7
Language:
German
Keywords:
Mathematikunterricht
Inklusion
dialogisches Lernen
Differenzierungsmatrizen
Funktionsbegriff
DDC-Classification:
373 Sekundarbildung
Publication Type:
Masterarbeit
Department/institution:
Mathematik und Informatik
Fachdidaktik Mathematik
Show Full Item Record
This Item appears in the following Collection(s)
Masterarbeiten FU
Files in This Item
Masterarbeit_Kristin_Piel.pdf
Size: 1.395MB
Format: PDF
Checksum (MD5): 0624310762a039ac799ce5dee076ef94
View/
Open
Toggle dropdown
Save
License
http://www.fu-berlin.de/sites/refubium/rechtliches/Nutzungsbedingungen
Export metadata
Excel
CSV
BibTeX