dc.contributor.author
Gellert, Uwe
dc.contributor.author
Straehler-Pohl, Hauke
dc.date.accessioned
2018-06-08T03:26:22Z
dc.date.available
2013-06-13
dc.identifier.uri
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/15183
dc.identifier.uri
http://dx.doi.org/10.17169/refubium-19371
dc.rights.uri
http://www.fu-berlin.de/sites/refubium/rechtliches/Nutzungsbedingungen
dc.subject.ddc
300 Sozialwissenschaften::370 Bildung und Erziehung
dc.subject.ddc
300 Sozialwissenschaften::370 Bildung und Erziehung::372 Primär- und Elementarbildung
dc.subject.ddc
300 Sozialwissenschaften::370 Bildung und Erziehung::373 Sekundarbildung
dc.title
Differential Access to vertical discourse - managing diversity in a secondary
mathematics classroom
dcterms.bibliographicCitation
Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in
Mathematics Education ; 2011 (S. 1440-1449)
dcterms.bibliographicCitation.url
http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/doc/cerme7/CERME7.pdf
refubium.affiliation
Erziehungswissenschaft und Psychologie
de
refubium.affiliation.other
Arbeitsbereich Grundschulpädagogik
refubium.mycore.fudocsId
FUDOCS_document_000000017709
refubium.resourceType.isindependentpub
no
refubium.mycore.derivateId
FUDOCS_derivate_000000002559
dcterms.accessRights.openaire
open access