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Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 892 |
Juni 2024 | Juli 2024 | August 2024 | September 2024 | Oktober 2024 | November 2024 | Dezember 2024 | |
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Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 15 | 27 | 15 | 22 | 6 | 8 | 5 |
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Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 711 |
Erhöht die Riester-Förderung die Sparneigung von Geringverdienern? | 378 |
Kritische Reflexionen empirischer Forschungsmethodik | 374 |
Analyzing patterns of economic growth | 360 |
What’s the monetary value of distributive justice | 337 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 309 |
State visits and international trade | 307 |
Delegation and incentives | 303 |
The West African Economic and Monetary Union | 295 |
Determinants of service quality in bureaucracy | 295 |
A theory of tolerance | 282 |
The course of the Great Depression | 277 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 270 |
Assessing the bias due to non-coverage of residential movers in the German Microcensus panel | 265 |
Equivalence scales reconsidered | 260 |
Unterrichten und Prüfen mit dem Statistiklabor | 251 |
Determinants of the international performance of services a conceptual model | 250 |
South-South monetary integration | 245 |
Reale Konvergenz in der Europäischen Währungsunion | 235 |
Oktober 2024 | November 2024 | Dezember 2024 | |
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A theory of tolerance | 11 | 18 | 10 |
The course of the Great Depression | 6 | 15 | 15 |
State visits and international trade | 8 | 5 | 12 |
Kritische Reflexionen empirischer Forschungsmethodik | 5 | 4 | 9 |
Analyzing patterns of economic growth | 4 | 9 | 2 |
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 4 | 6 | 4 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 3 | 4 | 4 |
Determinants of service quality in bureaucracy | 3 | 5 | 3 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 3 | 6 | 2 |
Assessing the bias due to non-coverage of residential movers in the German Microcensus panel | 3 | 5 | 3 |