Views | |
---|---|
Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 659 |
March 2023 | April 2023 | May 2023 | June 2023 | July 2023 | August 2023 | September 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 27 | 19 | 3 | 3 | 5 | 36 | 4 |
Views | |
---|---|
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 657 |
Erhöht die Riester-Förderung die Sparneigung von Geringverdienern? | 315 |
Kritische Reflexionen empirischer Forschungsmethodik | 309 |
What’s the monetary value of distributive justice | 281 |
Analyzing patterns of economic growth | 269 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 238 |
The West African Economic and Monetary Union | 238 |
State visits and international trade | 234 |
Delegation and incentives | 222 |
Determinants of service quality in bureaucracy | 210 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 207 |
Unterrichten und Prüfen mit dem Statistiklabor | 207 |
Assessing the bias due to non-coverage of residential movers in the German Microcensus panel | 201 |
The course of the Great Depression | 195 |
South-South monetary integration | 191 |
A theory of tolerance | 190 |
Determinants of the international performance of services a conceptual model | 186 |
Reale Konvergenz in der Europäischen Währungsunion | 185 |
Equivalence scales reconsidered | 185 |
July 2023 | August 2023 | September 2023 | |
---|---|---|---|
Erhöht die Riester-Förderung die Sparneigung von Geringverdienern? | 1 | 9 | 0 |
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 7 | 2 | 1 |
Determinants of the international performance of services a conceptual model | 2 | 2 | 3 |
South-South monetary integration | 2 | 4 | 0 |
Kritische Reflexionen empirischer Forschungsmethodik | 2 | 2 | 2 |
Determinants of service quality in bureaucracy | 3 | 2 | 0 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 2 | 2 | 0 |
A theory of tolerance | 2 | 2 | 0 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 1 | 2 | 1 |
Unterrichten und Prüfen mit dem Statistiklabor | 2 | 2 | 0 |