Zugriffe | |
---|---|
Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 1671 |
März 2025 | April 2025 | Mai 2025 | Juni 2025 | Juli 2025 | August 2025 | September 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Diskussionsbeiträge Jahrgang 2007 | 11 | 6 | 7 | 14 | 28 | 190 | 480 |
Zugriffe | |
---|---|
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 822 |
Analyzing patterns of economic growth | 486 |
Kritische Reflexionen empirischer Forschungsmethodik | 465 |
Erhöht die Riester-Förderung die Sparneigung von Geringverdienern? | 455 |
What’s the monetary value of distributive justice | 430 |
State visits and international trade | 428 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 404 |
Delegation and incentives | 403 |
A theory of tolerance | 400 |
The course of the Great Depression | 397 |
Determinants of service quality in bureaucracy | 396 |
The West African Economic and Monetary Union | 377 |
Equivalence scales reconsidered | 376 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 367 |
Determinants of the international performance of services a conceptual model | 347 |
South-South monetary integration | 344 |
Assessing the bias due to non-coverage of residential movers in the German Microcensus panel | 342 |
Unterrichten und Prüfen mit dem Statistiklabor | 324 |
Reale Konvergenz in der Europäischen Währungsunion | 316 |
Juli 2025 | August 2025 | September 2025 | |
---|---|---|---|
South-South monetary integration | 34 | 15 | 22 |
A theory of tolerance | 29 | 23 | 14 |
Equivalence scales reconsidered | 12 | 15 | 39 |
The course of the Great Depression | 20 | 25 | 15 |
Symbolic values, occupational choice and economic development | 26 | 18 | 15 |
What’s the monetary value of distributive justice | 21 | 14 | 22 |
Soziale Grundsicherung und Beschäftigung | 20 | 15 | 21 |
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung | 20 | 12 | 22 |
State visits and international trade | 15 | 9 | 25 |
Unterrichten und Prüfen mit dem Statistiklabor | 20 | 8 | 18 |